Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

joi, 20 octombrie 2011

Despre produse din experienta mea - Thermojetics ceai



Pentru ca multi dintre cunoscutii mei, si sunt sigura ca si ai vostri, sunt consumatori de cafea, am decis ca pe langa descrierea experientei mele cu ceaiul Thermojetics, sa va vorbesc putin si despre cafea, in comparatie cu acesta. Am sa incep mai intai cu partea pozitiva, si anume ceaiul. Thermojetics este un ceai instant, facut dintr-o combinatie de ceai verde, cardamon si lamaie, bogat in antioxidanti, ce ajuta pe mai multe directii:
- sporeste arderile (o cana de 250 ml e echivalentul a 10 minute de aerobic)
- topeste grasimile
- sprijina imunitatea
- imbunatateste digestia 
- ofera energie constanta pe parcursul zilei, imbunatatind atentia si concentrarea.
Revenind insa la experienta mea, primul lucru ce mi-a placut din prima la ceai, a fost ca l-am putut bea (spre deosebire de alte ceaiuri) fara a-l indulci! Asta pentru mine e mare lucru. In al doilea rand, am observat imbunatatiri pe digestie (mergeam mult mai usor la toaleta), si pe energie. Desi eu nu eram nici inainte de Herbalife o persoana ce bea cafea, si credeam ca am suficienta energie, am observat odata cu introducerea ceaiului in alimentatie si program, ca ma pot trezi mult mai usor dimineata, de multe ori chiar inaintea ceasului. Din nou, acest lucru nu mi se intampla aproape niciodata, pana am inceput consumul produselor Herbalife. 
Un rezultat bun in familie tot cu ceaiul acesta, a fost al bunicii mele, care avea probleme cu tensiunea, si din acest motiv era o consumatoare fidela de cafea. Dupa o luna de consum al ceaiului, a renuntat la cafeaua tare pe care o consuma zilnic, si a inlocuit-o cu ceaiul Thermojetics, cu care se simte foarte bine si astazi. 
Asadar, lasand la o parte aroma cafelei (pe care unii oameni o invoca ca si scuza pentru continuarea consumului acesteia), ceaiul Thermojetics este un excelent inlocuitor, care desi aduce cu sine aproximativ aceeasi cantitate de cofeina, nu aduce si efectele negative aferente cafelei. Care sunt acestea? Am sa le enumar doar, fara a mai intra in polemica explicarii detaliate ale acestora (caci as putea face si asta, desi ar fi o pierdere de timp din punctul meu de vedere):
 - tahicardie (frecventa cardiaca crescuta)
- neliniste, tremuraturi, nervozitate, stari de panica
- insomnie
- convulsii
- stare de dependenta (in lipsa acesteia apar dureri de cap/migrene)
- creste nivelul zaharului in sange (lucru ce determina cresterea de energie)
- creste nivelul grasimilor sangvine
- creste tensiunea arteriala
- creste pierderea urinara de calciu si magneziu (poate avea un impact negativ pe termen lung asupra sanatatii osoase; asta apropo de o discutie pe care o aveam azi cu cineva ce spunea ca nu are legatura cafeaua cu pierderea calciului si cu osteoporoza)
- creste secretia acida a stomacului (agraveaza ulcerul gastric)
- accentueaza simptomele sindromului premenstrual (SPM)
-  dezhidrateaza


Avand toate astea in minte, si punand in balanta alternativele, si efectele, eu nu cred ca as putea vreodata sa ma orientez mai degraba pe cafea, decat pe un ceai cum este Thermojetics. Si da, o sa apara si obiectii precum cele ce spun despre cafea ca ar avea si efecte pozitive asupra organismului, si nu voi nega acest lucru. Sunt, teoretic, si efecte pozitive, insa intrebarea este daca merita acele cateva efecte pozitive, asumarea tuturor lucrurilor negative ce vin la pachet? Tot ce pot spune este ca daca energie este ceea ce cautati, sau vreti sa va modelati usor, sau vreti o digestie mai buna, sau o imunitate crescuta, ceaiul Thermojetics este ceea ce va trebuie!
Pretul ceaiului difera in functie de cantitate:
- Ceai Thermojetics Original 100g costa 179 lei (ajunge aproximativ 1,5 - 2 luni in functie de numarul de cani pe zi)
- Ceai Thermojetics Original 50 g costa 125 lei (ajunge aproximativ 1 luna, insa exista avantajul aromelor suplimentare, acesta gasindu-se si in varianta cu aroma de Lamaie, sau cu aroma de Piersici).


Eu va spun sincer, de obicei il prefer pe cel de 100 g caci e mai avantajos, si e ok si la gust, insa daca circumstantele sunt de asa natura incat imi iau de 50 g, atunci prefer sa aleg aroma de lamaie. Alte beneficii sunt numarul redus de calorii (doar 6 kcal per portie), si usurinta cu care poate fi preparat, caci poate fi consumat fie cald, fie rece (fiind instant).
Asadar, cum ar spune americanii, enjoy!

Later edit: Daca vreti vreodata sa va rasfatati cu o reteta deosebita de ceai Thermojetics, incercati sa puneti o lingurita intreaga de Thermo, un cub de zahar brun sau o lingurita de miere, 2-3 picaturi de esenta de rom si un praf de scortisoara deasupra! Mmmmmmm....pentru amiezele reci de toamna/iarna, nu este nimic mai placut! 
Cat despre poze, acestea sunt facute de mine, weekend-ul trecut, la Bacau, unde am fost impreuna cu iubitul meu, cu ocazia Raliului Moldovei. Ce vreau sa pun in evidenta este faptul ca si atunci cand sunteti plecati de acasa, la un restaurant, un local, sau in vizita, nu se supara nimeni daca nu comandati cafeaua/sucul/apa minerala etc, ci cereti pur si simplu un pahar/cana cu apa fierbinte (oriunde are asta), o lingurita si va preparati bine merci ceaiul Thermojetics! Eu am facut asta si nu s-a suparat nimeni si nici nu mi s-a reprosat/interzis acest lucru, desi am aplicat metoda si la restaurant, si in pub, si in sala de asteptare a hotelului. Asadar, se poate dragilor, trebuie doar sa incercati!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu