Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

vineri, 7 octombrie 2011

Extravaganza Herbalife

Nu as putea sa trec peste acest subiect, avand in vedere ca acest blog este despre viata in stil wellness, si despre Herbalife. Asadar ce este Extravaganza? Este  cel mai tare training, cea mai faina vacanta, crema cremelor din punct de vedere al locurilor si personalitatilor ce sunt implicate in eveniment. Extravaganza este motivul pentru care eu am inceput Herbalife!
Am vazut cum oameni ce nu au iesit poate niciodata in afara tarii pana sa intalneasca aceasta companie, se plimbau acum prin toata lumea. Si nu doar se plimbau, dar cunoasteau in acelasi timp o multime de medici de renume mondial, si invatau de la ei, intalneau personalitati precum un Laureat de Premiu Nobel, cel mai bun filosof de afaceri la nivel mondial, fostul secretar de stat al SUA, campioni olimpici si sportivi de renume. Aceste oportunitati nu vin  oricand si oriunde, si o companie obisnuita din Romania (chiar si una internationala), nu ofera asta angajatilor sai. Poate doar managerilor si asta rar. Asadar asta m-a atras la Herbalife, ca absolut oricine poate sa beneficieze de acest training indiferent de background.
Eu personal am fost la 3 astfel de evenimente, si am avut parte si de o a patra iesire internationala, insa nu de calibrul acesta. Oricum, ca sa va faceti o idee, am sa postez niste poze, si videoclipuri, desi anul acesta eu personal nu am reusit sa ajung, din motive personale, sunt mandra de ceea ce au reusit colegii mei, si romanii nostri sa obtina ca si recunoastere in Barcelona! 
Inainte insa de a posta pozele, trebuie sa mentionez ca o Extravaganza este in acelasi timp o vacanta, o iesire alaturi de prieteni si familie, un training, o petrecere, o calatorie, si per total, un eveniment care te ajuta sa intelegi exact ce inseamna Herbalife! Si dupa ce am participat la prima, am inteles de ce se spune ca nu stii ce este Herbalife, pana cand nu ai o experienta de cel putin un an in aceasta activitate, pana cand nu esti Supervisor (ca mine) si pana cand nu participi la o Extravaganza!

Stockholm Extravaganza 2010:


















Una din cele mai mari bucurii pe anul acesta a fost ca am putut ajuta un om din echipa mea sa ajunga la acest eveniment, in ciuda faptului ca eu am lipsit. Iar asta a facut o diferenta in viata acelei persoane!
Anul acesta a fost unul special pentru echipa Herbalife Romania. In primul rand pentru ca am fost pe locul 1 cu un numar record de participanti! Ceea ce inseamna ca business-ul in Romania e in plina dezvoltare, acum mai mult ca oricand! In rest voi lasa pozele sa vorbeasca.

Unul dintre traineri, a fost Dr. Luigi Gratton. Personal, nu cred ca am intalnit vreodata un medic mai carismatic, si care sa si faca ceea ce spune, nu doar sa recomande din teorie. Ce imi place la el, este (pe langa aspectul impecabil) ca este si campion la triatlon, in SUA, deci nu degeaba este specializat pe medicina sportiva! Mai mult, el e absolut indragostit de produsele Herbalife, desi initial, la prima intalnire cu compania, a fost foarte sceptic referitor la acestea.


Rodica Macadrai, a fost unul dintre cei mai importanti si mai asteptati speakeri de pe scena din Barcelona! Cine este ea? E persoana ce, alaturi de sotul ei, a adus Herbalife in Romania, si in vietile noastre. Este o persoana cu un caracter deosebit, un bun psiholog, si o femeie pe care o admir enorm pentru ceea ce are de oferit.


Echipa Romaniei, o prezenta incontestabila acest an, in Europa! Peste 700 de romani prezenti, 700 de oameni cu o atitudine si o gandire cu mult mai pozitiva si mai productiva!


Messi, si el prezent, sub o forma sau alta! :)


Ligia Iordache, indrumatoarea mea superioara, gustand viitorul!


Delicii ce vor veni in curand, si vom putea si noi, muritorii de rand, sa ne infruptam din ele! Yummm!



Crazy Herbalife people, having fun! Si in timp ce unii se distreaza, altii isi pun scopuri noi!



Si acum, cateva videoclipuri, sa va faceti o idee mai ampla asupra fenomenului!

Etravaganza Herbalife Barcelona 2008

Extravaganza Herbalife Praga 2009   


La link-ul de mai sus, ma puteti vedea si pe mine la minutul 5! Sincer, ma trec fiorii si acum cand vad filmuletele, caci stiu ce emotii si ce sentimente ai cand esti acolo!


Extravaganza Herbalife Stockholm 2010


In videoclipul de mai sus, la minutul 3 puteti vedea ce inseamna cu adevarat sa-ti onorezi tara! Rodica si Sergiu Macadrai, recunoscuti pe scena, si aducand Romania in lumina reflectoarelor pe scena internationala Herbalife! Sunt mandra ca sunt romanca si ca am un astfel de leadership in Romania! We're simply the best!


Asadar, acestea fiind spuse, nu pot decat sa va intreb: cand anume credeti ca e momentul potrivit pentru a va schimba viata??

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu