Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

marți, 27 septembrie 2011

Rezultate de slabire/ingrasare si nu numai

Bineinteles ca in acest blog trebuia sa existe si o postare (eu zic ca vor fi chiar mai multe), despre rezultate. De ce? Pentru ca rezultatele spun totul, nu e nevoie de teorie, de a convinge, de nimic! Ce e mai important, e ca dupa ce va voi arata aceste rezultate, va voi raspunde, cred eu si la unele intrebari ce pot aparea, fie inainte, fie dupa inceperea unui program Herbalife.
Asadar rezultate:

1. Bunica mea (-9 kg si -100 cm in 3 luni; se mentine de 4,5 ani):

Inainte:


Dupa:


Impreuna:


2. Mama (-6,5 kg din talie/burta/solduri, in 2,5 luni; se mentine de 4,5 ani):

Inainte:


Dupa:


3. Elena B. (-15 kg, -66 cm si 9 procente de grasimi interne pierdute in 5 luni; se mentine de 3 ani):


Inainte:


Dupa:


4. Ilona F. (-27,5 kg in 5,5 luni; se mentine de 2,5 ani):


Inainte:


Dupa:


5. Fanica R. (-13 kg si -96 cm in 5 luni; se mentine de 3 ani):


Inainte:


Dupa:



Alex T. (-10 kg in 2 luni, se mentine de 2,5 ani):

Inainte:


Dupa:


Acestea sunt niste rezultate obtinute de persoane pe care eu le-am ajutat, atat cu aceste produse cat si cu consultanta aferenta. 


Acum, referitor la intrebari.. Acestea pot fi nenumarate, eu voi raspunde doar la unele ce sunt mai frecvente.


A. Am auzit ca... dupa ce incetezi consumul, iei inapoi in greutate.

Raspuns: E posibil! Insa depinde de mai multi factori. In primul rand, programul pentru controlul greutatii Herbalife, este compus din doua perioade, cea de slabire propriu zisa si cea de mentinere. Daca acestea sunt respectate (cat timp faci slabire, sa faci si mentinere, cand termini mentinerea sa ai parametri de IMC si procent de grasime in limite normale etc), organismul se va mentine usor si dupa incetarea consumului. In al doilea rand, este foarte important ca pe parcursul programului pentru controlul greutatii sa incepi sa inveti si sa implementezi obiceiuri alimentare noi. Herbalife nu e pastila minune, sa o iei odata si apoi orice ai face sa te mentii. Nu, e nevoie de indeplinirea unor conditii minime din punct de vedere alimentar pentru a te mentine apoi - incadrarea in necesarul de calorii pentru mentinere, respectarea cu strictete a celor 3 mese pe zi, continuarea consumului ridicat de apa plata (minim 2 litri, in functie de numarul de kg), evitarea gustarilor nesanatoase intre mese (inclusiv evitarea consumului excesiv de gustari sanatoase - ex. fructe). Respectand toate aceste conditii, eu inca nu am intalnit persoane care sa nu se mentina usor. Exemplul lui Alex il aveti mai sus (in momentul in care a terminat perioada de mentinere, a incetat sa mai consume produse si se mentine excelent).

B. Dau dependenta?


Raspuns: Cred ca deja o parte din raspuns am dat-o mai sus. Insa ca sa fiu mai specifica, NU! Rolul acestor produse este sa aduca organismului ceea ce nu poate lua din alimentatia obisnuita. Ele sunt din plante, pot fi intrerupte oricand fara efectul de sevraj (specific produselor ce dau dependenta). Sunt insa persoane ce aleg sa le consume mereu, ca parte a unui stil de viata sanatos, si a unei alimentatii echilibrate. O astfel de persoana sunt si eu. Si nu, nu pot spune ca le-am consumat chiar mereu neintrerupt. Am facut si pauze din varii motive personale, si cu o alimentatie echilibrata (in masura in care am putut), am mentinut efectele lor pe perioade limitate. Am inteles si constientizat insa ca este absolut normal ca de exemplu problemele de digestie sa reapara la un moment dat, din cauza unui consum scazut de fibra (caci sincer nu am reusit sa mananc 3 verze pe zi in fiecare zi cand nu-mi luam suplimentul de fibra, pentru a asimila cele 25 de grame de care organismul meu avea nevoie). Inca odata repet, asta nu inseamna ca ele dau dependenta. Organismul in sinea lui ESTE dependent de proteine, vitamine, minerale, fibre si oligoelemente pe care nu le produce si de care are nevoie din alimentatie. Si din pacate, datorita carentelor cu care de multe ori ne confruntam pe parcursul vietii, apar odata cu trecerea anilor problemele de sanatate diverse. Avand acest lucru in vedere, si punand in balanta faptul ca aceste produse imi asigura necesarul de elemente nutritive si ca ma simt extraordinar cu ele, da, pot spune ca sunt dependenta de bunastare, energie, sanatate! Prefer asta decat sa fiu dependenta de tigari, spre exemplu, la care da, in momentul in care vrei sa renunti apare fenomenul sevrajului.


C. Sunt naturale 100%?


Raspuns: Nu. Nu cred ca mai este ceva natural 100% in ziua de astazi, cu exceptia unei plante cultivate intr-o sera, intr-un pamant nepoluat, crescuta absolut natural, fara nici un fel de ingrasamant. Produsele Herbalife sunt in proportie de 99% naturale. Deci cat se poate de aproape de perfect. Insa da, in shake exista o aroma alimentara de exemplu (asa cum sunt esentele de lamaie, sau rom), care ii da gustul placut. Eu personal nici nu as vrea sa fie altfel, caci sincer nu cred ca as fi putut consuma de 4,7 ani un produs cu gust de iarba sau cine stie ce radacini. Si cred ca nimeni nu ar putea. In general, intre gust si nutritie, gustul are intotdeauna cel mai greu cuvant de spus. Si atunci nu este decat natural sa aiba si produsele un gust placut. De asemenea, exista componente ce le fac sa isi pastreze prospetimea (fiind plante, daca nu ar avea aceste componente, nu ar rezista mai mult de o saptamana in casele noastre, si nimeni nu ar putea consuma produsul destinat unui consum de o luna, intr-o saptamana). Insa in ce priveste naturaletea, nu am nici un dubiu, datorita faptului ca tot ceea ce am luat inainte de Herbalife din farmacie, pentru a-mi ajuta digestia, avea efect pentru maxim 2 luni, dupa care deveneam imuna. Organismul se obisnuia cu substantele respective si nu mai avea nici un efect tratamentul. Avand in vedere ca Herbalife consum de 4,7 ani si inca nu am devenit imuna, este o dovada clara ca sunt cat se poate de naturale.


Astea sunt 3 dintre cele mai frecvente intrebari despre produse/programe. Si chiar va invit sa intrebati si alte lucruri ce va mai preocupa, daca doriti, si am sa incerc sa va raspund cat mai prompt!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu