Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

luni, 24 octombrie 2011

Echipa sponsorizata de Herbalife se dovedeste a fi mai buna!




 Foarte interesant, nu? Desi n-ar fi spus nimeni ca scorul va fi acesta, Maccabi Haifa a batut Steaua cu un scor de 5-0! Si nu, nu va speriati, nu sunt microbista infocata, nu stiam cine e Maccabi Haifa inainte de meciul asta, asa cum probabil nici marea voastra majoritate nu stie. Insa pentru ca iubitul meu este fan infocat Steaua, m-am trezit in situatia de a urmari respectivul meci. Nimic interesant, pana la primul gol, cand mi s-a parut ca vad printre reclamele de pe stadion, una familiara. Urmaresc ceva mai atenta, si nu dupa mult timp (aproape de al doilea gol) vad ca mi se adevereste parerea, si observ cum scrie clar, frumos si mare (si des) HERBALIFE pe marginea terenului! WOW! Prima reactie a fost sa-l trag de maneca pe Razvan si sa rad putin de el, spunandu-i ca de aia au dat gol. Insa urmarind in continuare meciul, chiar am ajuns sa cred ca jucatorii respectivi, chiar joaca ok, si au invins fair and square cum ar spune americanii. 
Dupa cercetari ulterioare, am descoperit ca intr-adevar echipa este sponsorizata nutritional de catre Herbalife, si da, se pare ca si-au imbunatatit considerabil performantele. Nu m-as mira sa consume chiar gama special creata pentru sportivi - Herbalife 24.
 Oricum, indiferent cum ar sta lucrurile, ce-i cert este ca echipa cea mai buna a batut, si intamplator sau nu, echipa cea mai buna a fost cea sponsorizata de Herbalife!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu