Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

joi, 13 octombrie 2011

Despre produse din experienta mea - Formula 2



Din nou, ar fi multe de spus despre acest supliment, o sa ma limitez insa la lucrurile de baza si la experienta mea cu el. Am sa incep prin a mentiona, ca asa ca si shake-ul, este un produs natural, din plante uscate si apoi presate la rece, ce are rolul de a declansa procesul de detoxifiere, si a diminua acele carente de elemente nutritive cauzate de o alimentatie deficitara. 
Vine sub forma de tablete, de marime medie, ce contin peste 20 de vitamine si minerale esentiale organismului, printre care si o buna parte din doza zilnica recomandata de calciu. 
Pentru mine personal Formula 2 a venit odata cu inceperea unui program personalizat, adica din a doua luna de activitate. Mi-a fost putin greu la inceput sa introduc tablete pe langa shake, caci am fost mereu o persoana careia nu i-a placut sa inghita pastile. Dar am trecut peste acest blocaj, gandindu-ma ca merita sa fac un efort pentru sanatatea mea, si ca aceasta tabletuta este efectiv echivalentul salatei mele zilnice de fructe si legume crude! Bineinteles, asta nu inseamna ca am incetat sa mai consum fructe si legume crude, insa pentru ca recomandarea nutritionistilor este ca in alimentatia noastra zilnica (indiferente de anotimp) sa existe cel putin 5 portii (portiile sunt diferite in functie de tipul de leguma sau fruct), de diferite culori, eu trebuie sa recunosc ca eram departe de a indeplini cerinta! Mai ales avand in vedere ca fructele nu pot sa spun ca sunt alimentele mele preferate, iar legume desi mancam erau prea putine. Asa ca, Formula 2 a venit ca o completare necesara a "salatei". 
Ce am resimtit, specific datorita acestui supliment, a fost detoxifierea aparuta dupa aproximativ 3 zile de utilizare constanta! Reactie neplacuta pe moment, insa extrem de benefica pentru organism, pe termen lung. Procesul de detoxifere a fost completat cu succes dupa 3 luni de zile, si el trebuie repetat de cel putin 2 ori pe an. Dar un lucru important este ca am stiut, si organismul mi-a aratat ca detoxifierea intr-adevar s-a produs. Lucru ce nu prea se intampla in alte "diete" de detoxifiere. Am mai simtit pe parcursul programului, ce includea si Formula 2, imbunatatiri si pe alte directii, precum asimilarea mai usoara a elementelor nutritive (in stransa legatura bineinteles si cu ceea ce spuneam mai devreme referitor la detoxifiere). 
Eu il recomand in general in cadrul tuturor programelor, fie ca sunt pe controlul greutatii, pentru nevoi specifice sau pentru detoxifiere si alimentatie corecta. La mine in familie, suplimentul este de mare ajutor atat pentru mama (45 ani) cat si pentru sora mea (8 ani), ambele consumandu-l aproape constant. 


Later edit:

Formula 2 are un pret de numai 72 lei pentru o luna de zile! La un calcul simplu, veti vedea ca iesiti mult mai ieftin decat daca ati cumpara acele 5-7 portii de legume si fructe crude de diferite culori zilnic. Ciudat mi se pare ca sunt oameni ce spun ca prefera sa manance natural, decat sa dea banii pe pastile. Insa e mult mai costisitor sa manance "natural", ca sa nu mai vorbesc de naturaletea alimentelor de azi (ganditi-va numai la gustul unei rosii de azi, sau al marului sau al altor presupuse alimente naturale). 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu