Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

miercuri, 18 aprilie 2012

Despre produse din experienta mea - Fibre si Plante



Am ajuns si la unul dintre produsele mele preferate! Suplimentul de Fibre si Plante este de un real ajutor pentru oricine vrea o digestie sanatoasa si corecta, sau pentru cine nu a avut grija de ea in trecut iar acum intampina diverse probleme in aceasta zona. 
Eu personal am inceput sa-l consum acum 8,5 ani, cand ma confruntam cu reale probleme de digestie, din cauza unui aport insuficient de fibre in alimentatie combinat cu alimente absolut toxice si fara nici un aport nutritiv.
Am adaugat asadar pe langa Formula 1 si Formula 2 si suplimentul de Fibre si Plante. Efectele nu s-au lasat prea mult asteptate! In termen de 3 luni de zile, digestia mi s-a normalizat (1-2 scaune zilnic), tractul digestiv a fost curatat de toxine iar procesele de absorbtie au reinceput sa isi intre in rol.


Trebuie sa mentionez ca inainte de a manca Herbalife, sufeream de o constipatie cronica, de la varsta de 5-6 ani (care pana la varsta de 19 ani se agravase atat de mult incat ajunsesem sa am scaun doar saptamanal), pe care nu reuseam sa o rezolv cu nimic, in ciuda multiplelor incercari. Am trecut prin toate de la apa plata bauta in masura de 2 litri pe zi minim, cereale integrale consumate constant impreuna cu tarate si seminte si ajungand la diverse pseudo-tratamente din farmacii (unele medicamente le luam doar pentru ca la efectele adverse era trecuta diareea). Nimic nu a functionat pe termen lung. Pana si ce luam din farmacii avea efect pe o perioada de maxim 2 luni (si asta nu cu scaun zilnic), apoi organismul devenea imun. 
Ei bine, nu si cu Herbalife! Am reusit sa rezolv problemele de care va vorbeam mai devreme in termen de numai 3 luni, iar de atunci mentin o digestie absolut normala si ok! 

Multa lume ma intreaba daca de-a lungul celor 5 ani am mancat mereu Herbalife, sau daca trebuie sa mananc toata viata. Raspunsul s-ar putea sa va mire poate, insa...DA! De-a lungul celor 5 ani am mancat mereu Herbalife, mai mult sau mai putin in functie de necesitati si de cum ma simteam, dar de exemplu suplimentul de fibre pot spune ca a fost si intrerupt in anumite perioade. 
Pe de alta parte, voi continua sa mananc pentru toata viata Herbalife. Nu pentru ca trebuie, sau pentru ca sunt "dependenta" (am pus ghilimelele de rigoare caci a fi dependent de ceva inseamna sa ai simptome ale sevrajului in momentul intreruperii consumului, si nu e cazul), ci pentru ca altfel nu am cum in prezent (Atentie! Nu vorbim de acum 20 de ani cand marul inca era mar, painea neagra paine neagra nu colorata, si rosia rosie) sa-mi iau necesarul de 25 grame de fibre din alimente. E imposibil! Tin sa va amintesc ca am mancat constant cereale integrale (adica fulgi de grau, ovaz, secara) impreuna cu tarate inainte de Herbalife, si nu am reusit sa reglez digestia. 

Asta pentru ca acel necesar de care va spuneam e echivalentul a 3 portii de cereale integrale zilnic (eu mancam una singura), o varza si jumatate crude zilnic sau 7 banane! Daca exista cineva care reuseste macar una din aceste performante zilnic (si mai mananca si altceva) atunci il rog sa posteze un comentariu sa ma invete si pe mine cum. Asadar, pentru mine Herbalife si suplimentarea alimentatiei (Atentie! Nu am zis inlocuirea acesteia - nimeni nu ar putea trai doar cu suplimenti, si nici nu este scopul lor acesta) este un stil de viata, si asa cum spune si titlul... E o viata in stil Wellness!


Informatii de pe eticheta produsului puteti gasi la link-ul: http://productinfo.herbalife.com/productlabels/labels-ro_RO.html
Si pentru a incheia, tin sa mentionez ca Fibre si Plante are un pret de numai  69 lei pentru o luna de zile, in care tractul vostru digestiv va primi tot ceea ce ii trebuie! Ain't that amazing?!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu