Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

luni, 12 septembrie 2011

Despre produse din experienta mea - Formula 1



M-am gandit ca nimic nu exprima mai bine si nu promoveaza mai bine un produs decat experienta personala cu acesta. Si tocmai din acest motiv m-am gandit sa incep cu cel care m-a impactat pe mine la inceputul activitatii : Formula 1!

Este shake-ul nutritiv ce se serveste ca si masa in functie de caz. Pentru mine...a fost un experiment la inceput. Nu mi-am permis, si nici nu eram sigura ca vroiam sa incep cu un program mai mare, insa pentru ca aveam shake-ul in pachetul de inceput, am zis de ce nu? Ce mi-a placut mult de la primul shake servit a fost gustul! Am primit aroma de vanilie, si chiar mi s-a parut gustos. Pe parcurs, am vazut ca este satios, desi pare a fi doar o bautura. Am vazut ca imi da energie mai multa decat ce mancam in mod obisnuit, am vazut si ca incep sa am o digestie putin mai buna. Asadar, astea au fost primele mele impresii, insa de-a lungul timpului, am avut rezultate cu el si pe crestere in masa musculara - am crescut 3,5 kg in 1,5 luni (insa ajutata si de pudra proteica despre care vom vorbi mai tarziu).  Ce imi mai place enooorm la acest cocktail este ca nu m-am plictisit de el nici acum, dupa 4,7 ani de consum aproape constant. Si eu sunt genul de om care se plictiseste repede, si nu ii place sa manance de doua ori acelasi lucru. Si nu in ultimul rand, imi place faptul ca este practic, ca poate fi luat oricand oriunde caci este ceva de baut, si nimeni nu te intreaba de ce bei fie ca esti la birou, in masina, faci jogging sau orice alta activitate. Ca sa nu mai spun ca nu dureaza mai mult de 2 minute prepararea lui! Imaginati-va: fara batai de cap, fara a va intreba ce mai gatiti maine, fara a face mizerie (firmituri etc), fara alte complicatii... Retete delicioase? Nenumarate!! 

Date tehnice:
- continutul shake-ului combina proteina din soia si carbohidratii din plante, pentru a oferi o senzatie de satietate de lunga durata si pentru a mentine un nivel ridicat de energie
- este o modalitate eficienta, dovedita stiintific, pentru controlul greutatii
- contine vitamine si minerale care asigura o dieta echilibrata
- contine aproximativ 220 kcal
Si cu ce cost? Absolut rezonabil pentru beneficiile pe care le ofera, si sunt convinsa ca nici nu v-ati fi gandit ca poate sa existe ceva atat de sanatos la un pret atat de mic. Costul unui astfel de shake pentru o luna intreaga, este de numai 124 lei (echivalentul a 4,1 lei per masa)! Ce altceva ati mai putea sa gasiti cu toate aceste beneficii la acelasi pret? Va spun eu, din experienta - NIMIC!
Nu pot asadar decat sa vi-l recomand cu mare drag, nu trebuie decat sa vi-l comandati!





Si ca sa nu spuneti ca vorbesc teorie:


P.S: Shake-urile Formula 1 au 7 arome absolut incredibile, si anume Ciocolata, Vanilie, Fructe Tropicale, Capsuni, Cappucinno, Mar cu Scortisoara (se poate prepara si cald) si Biscuiti cu Frisca! Mmmmm, deja mi se face pofta...

2 comentarii:

d-petre spunea...

Tu ai pus masa musculara ... eu am primit un recipient cu Formula 1 si l-am folosit in loc de o masa. Nu mai tin minte cat am slabit pentru ca se intampla acum vreo 7-8 ani dar m-am simtit bine cat timp am folosit Formula 1.

GeminiGirl spunea...

Super Petre! Daca l-ai folosit in loc de o masa probabil ca ai dat 1-2 kg, datorita unei mici detoxifieri, insa Formula 1 se foloseste in programele de slabire de 2 ori pe zi. Oricum, ma bucur ca te-ai simtit bine cu el. De altfel era si normal, avand in vedere compozitia acestuia, in comparatie cu un covrig de exemplu, sau cu nimic (multe persoane neavand timp sa manance dimineata).

Trimiteți un comentariu