Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Formula 1 Festiv - Special pentru Sarbatori



De data aceasta compania Herbalife chiar ne-a facut cel mai frumos cadou posibil cu ocazia Sarbatorilor de Iarna ce se apropie cu pasi repezi. Si pentru prima data, in editie limitata si exclusiva, vom avea incepand cu data de 29 Noiembrie posibilitatea sa ne rasfatam efectiv papilele gustative cu aroma festiva a shake-ului iubit de zeci de milioane de oameni din toata lumea (inclusiv sportivi de renume precum Messi), si anume aroma de mar dulce caramelizat si scortisoara!! Va fi o adevarata nebunie caci acest shake o sa ramana in depozitele din Romania doar pentru aproximativ 1-2 luni, iar apoi daca vom fi la fel de norocosi il mai primim la anul in aceeasi perioada. 
Ce e insa atat de deosebit la aceasta si de ce sunt atat de entuziasmata? Pentru ca scortisoara este una dintre mirodeniile mele favorite, si intamplator sau nu colegii ma vedeau ocazional taiand un mar feliute aici la cabinet, si presarand scortisoara deasupra lor inainte de a le consuma. Deci va dati seama ca mie personal imi vine ca o manusa aroma aceasta. Pe de alta parte, pentru prima data ever, Formula 1 (cu aceasta aroma) va putea fi pregatit si cu lichide fierbinti, fara a-si schimba proprietatile! Va puteti imagina de cate ori am fost intrebata de catre clienti sau distribuitori daca isi pot face shake-ul cu lapte cald, iar eu trebuia cu regret sa le spun Nu...? Ei bine, no more! De Craciun toata familia va putea sa se bucure dimineata de un shake absolut delicios, cald, numai bun pentru timpul despachetarii cadourilor, cand nimeni nu are rabdare sa manance un mic dejun obisnuit! Wow! Ce poate fi mai bun de atat? 
Mie mi se pare efectiv geniala ideea leadership-ului nostru, si inca odata simt nevoia sa multumesc Herbalife pentru grija pe care ne-o poarta atat noua ca si colaboratori cat si clientilor nostri. Deja Sarbatorile de anul acesta vor fi mai speciale, memorabile si inca niste amintiri de pus la categoria "Cele mai frumoase"! Un alt avantaj major al shake-ului Formula 1 in general este cantitatea de calorii per portie care este foarte mica (250 kcal per 250 ml), comparativ cu ceea ce am putea manca la un mic dejun obisnuit, ceea ce inseamna pentru cei ingrijorati ce se va intampla cu greutatea lor in aceasta perioada, vesti minunate: mentinere usoara pe tot parcursul Sarbatorilor!!!! Nu stiu cati dintre voi au regretat trecerea Sarbatorilor in vreun an, nu neaparat din pricina vacantei, cat mai degraba din pricina kilogramelor acumulate. Ei bine, STOP! Cu Formula 1 inlocuind o masa pe zi, veti putea sa uitati de griji si sa va bucurati cu adevarat impreuna cu familia la masa de pranz si cea de seara! Ce poate fi mai frumos de atat?
Formula 1 Festiv se va putea comanda incepand de marti, doar prin pre-comanda (plata in avans si deservire in 1-2 zile), la un pret de numai 141 lei! Sugestia mea atat pentru clientii mei, distribuitori, familie si toate persoanele apropiate, a fost sa-si comande macar 2 bucati caci le va parea rau daca nu vor putea savura aceasta aroma decat o luna (sau mai putin daca serveste toata familia din el). Asadar aceeasi sugestie v-o dau si voua! Apoi...Enjoy your wellness Holidays!!

Later edit:
Azi (28 Nov) am gustat pentru prima data Formula 1 fierbinte, si cu aroma deosebita de mar dulce caramelizat si scortisoara! Un adevarat deliciu, si satioooos. E imperativ sa-l incercati! Am savurat fiecare picatura, si abia astept ziua de maine sa-mi iau pranzul la birou cu aceeasi minunatie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu