Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

miercuri, 16 noiembrie 2011

Despre produse din experienta mea - Formula 1 Express



Ati avut vreodata senzatia ca nu aveti timp nici macar sa va preparati shake-ul? Sau poate v-a facut cu ochiul un baton de napolitana sau ciocolata, si v-ati fi dorit sa mancati ceva care se mesteca, nu doar se bea? Eu stiu ca am patit sa vreau shake-ul, dar sa nu-l pot prepara din cauza conditiilor (caldura/frig, eram in masina, eram undeva pe drum, in mijlocul de transport in comun, conduceam etc). Si in aceste situatii imi doream ceva gata preparat, numai sa-l scot din ambalaj si sa-l mananc. Din fericire, compania Herbalife intotdeauna si-a pus clientii si distribuitorii pe primul loc, si asa, acum 1,5 ani a aparut pe piata Formula 1 Express! Este varianta cea mai simplu de consumat a shake-ului Formula 1, pentru ca vine sub forma solida, insa are exact aceleasi proprietati. 
Un lucru probabil mai putin cunoscut, este faptul ca Formula 1 Express este singurul baton de pe piata ce este recunoscut ca inlocuitor de masa, restul fiind numai pe post de gustari.  Ce pot sa spun decat ca gustul este fantastic! Nu am intalnit inca pe nimeni caruia sa nu-i placa, mai ales ca exista in doua arome: ciocolata si iaurt cu fructe de padure. Mie personal imi tine de foame in jur de 3-4 ore, am intalnit insa persoane carora le tine mai mult. Are un aport foarte bun de fibre (chiar mai bun decat shake-ul), si are o cantitate de proteine similara ca si gramaj cu a shake-ului. Eu trebuie sa recunosc ca atat atunci cand am fost la Ocna Sibiului, cat si la trainingul cu Russel Gain am recurs la batoane pentru a-mi asigura satietatea si pentru comoditatea cu care vin la pachet. Nu imi ocupau spatiu in geanta, nu aveam nevoie de lichid suplimentar pentru a-l prepara, nu trebuia decat sa-l scot din geanta (si din ambalaj) si sa-l prepar. 
Batoanele vin la cutie de 7 bucati, la un pret exceptional de 67 lei! Ganditi-va - o masa sanatoasa pe zi timp de o saptamana cu numai 64 de lei (adica 9,1 lei bucata), ce alta masa ati putea lua de acesti bani? Un sandwich? Costa cel putin 10 lei si nu tine atata de foame (ca sa nu mai vorbim de elemente nutritive). Ceva de patiserie? Da, insa caloriile si carbohidratii va vor face sa regretati la urmatoarea cantarire. O masa in oras? Mult mai scumpa, si nici macar aceea nu v-ar oferi la pachet proteine vegetale, carbohidrati sanatosi, vitamine, minerale si fibre in proportia gasita in acest baton mic, dar extrem de practic!
Nu pot uita sa mentionez ca batonul de Formula 1 Express nu are mai mult de 206 kcal, si ofera in acest minim de calorii maximul de nutritie! Aaaa... si nu as putea uita lucrul care pe mine m-a ajutat foarte mult: Formula 1 Express cere multa apa! Pentru o persoana (ca mine) careia ii este greu sa bea apa in cantitatea necesara zilnica, vine ca o manusa in acest sens!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu