Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 6 ianuarie 2013

Despre produse din experienta mea - Xtra-Cal



Nu stiu cum se face, dar pana acum am reusit sa omit sa vorbesc despre unul dintre produsele mele preferate - Xtra-Cal! Este cel care m-a ajutat enorm sa-mi obtin o parte din rezultat. Un calciu foarte usor asimilabil, care este sprijint bineinteles si de vitamina D3 si Magneziu si un supliment ale carui efecte nu intarzie sa se faca simtite. 
Pentru mine asimilarea a avut loc in aproximativ 3 luni de zile, ajungand ca de la caderi de calciu puternice (ajungeam cu ele la urgenta) sa nu mai am absolut nici o problema in acest timp si de atunci (acum exact 5 ani si 11 luni) pana acum! Mai mult decat atat, chiar si analizele imi ies perfecte de fiecare data, din acest punct de vedere. E bine sa stiti ca pe langa acele caderi puternice, care necesitau deplasare la spital, aveam saptamanal caderi micute, ce se manifestau ca niste intepaturi in zona inimii. Initial am crezut ca sunt probleme cardiovasculare, dar am descoperit ca odata cu asimilarea calciului si a celorlalte elemente nutritive au disparut.
Nu pot decat sa recomand acest supliment de calciu oricui are probleme, dar as sugera personalizarea unui program si o detoxifiere initiala, nu doar suplimentarea simpla. Eu am facut si detoxifiere in acele 3 luni de inceput, din acest motiv am avut rezultate excelente si de lunga durata. 

Xtra-Cal e un supliment ce se gaseste doar la distribuitorii independenti Herbalife, la modestul pret de 54 lei (cutia are portia pentru 30 de zile). Ce mai e bine sa stiti este ca Xtra-Cal e foarte recomandat pentru femei mai ales in prevenirea osteoporozei si osteopeniei si in sarcina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu