Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

marți, 2 octombrie 2012

Am ajuns la Finish!!

Yeeeeyyy!! Am reusit sa-mi demonstrez mie insumi ca pot face un cros! Daca nu am participat in Generala cand am avut ocazia...Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? Ei bine, lasand la o parte faptul ca imi place sa alerg, sa fac miscare si sa fiu wellness, unul dintre motivele pentru care am vrut sa particip, a fost ca acest cros in speta, a fost sponsorizat de Herbalife!

Bineinteles ca nu puteam rata ocazia sa particip la un asemenea eveniment, drept urmare sambata m-am prezentat la magazinul Nike din AFI Cotroceni, si m-am inregistrat ca participant. Am primit si un goodie bag, ce continea....ce altceva decat produse Herbalife?! :)




Logo-ul Herbalife a fost cel mai vizibil, pe langa Nike si ProSport

Numarul meu



My little secret!




Iar duminica, pe 16 Septembrie, am luat Startul la We Run Bucharest. Nu pot spune ca am fost printre primii, insa am fost foarte multumita de faptul ca am terminat crosul de 3,4 km! Nu pot spune ca am avut un antrenament in prealabil, doar o saptamana inainte am facut zilnic exercitii in casa (da, din cartea Doctorului Luigi Gratton). Si trebuie sa mentionez ca aici si-au spus cuvantul foarte mult produsele, mai ales in ce a tinut de rezistenta la efort si energie. Pot spune ca Lift Off a fost salvatorul meu, dar si Formula 2 dupa efort pentru a evita febra musculara. 

Asadar, la primul meu cros, a fost exceptional! Abia astept sa mai particip, dar bineinteles, cand va mai sponsoriza Herbalife!  
P.s. Ii felicit pe castigatori, caci au primit muuuuuuuuulte produse Herbalife. Sper sa le foloseasca cu placere si sa se bucure de rezultate.




La finish

Made it!!!



CRBL a facut show!! Bravo frate!


Are prezenta scenica si e haios rau omul

Incalzirea dinainte

Am primit si diploma!

Care are jos frumos si clar logo-ul Herbalife

HA!

In parc erau si zilele Bucurestiului, dar din pacate nu am putut ramane din cauza ploii...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu