Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

marți, 15 noiembrie 2011

Training cu Russel Gain

In data de 5 Noiembrie am avut ocazia sa lucrez cu o persoana de exceptie din domeniul afacerilor, dar si din Herbalife. Numele lui este Russel Gain, si este un cunoscut om de afaceri din Africa de Sud. Pot sa spun doar ca m-am simtit exceptional, pentru ca am putut sa particip la eveniment insotita de iubitul meu, am "furat" niste idei foarte interesante din experienta lui Russel, mi-am revazut echipa, am facut poze si am primit motivatie si energie cat pentru cel putin o luna de zile. 
Cat despre istoria lui Russel, e una de exceptie, insa nu va pot dezvalui decat inceputul ei, intr-un videoclip pe care il voi posta utin mai tarziu. 

Mai mult voi lasa pozele sa vorbeasca!


















Asadar, Russel...no comment! Foarte ok ca persoana, foarte ok din toate punctele de vedere, cu simtul umorului, dar si muncitor! Ma bucur ca am avut ocazia sa lucrez cu el. Ce a mai fost special la acest eveniment, tine de faptul ca s-au calificat la un nivel de cariera foarte ravnit in lumea Herbalife, niste colegi din Brasov care mi-s tare dragi - Dorin si Agneza Dranga! Pe aceasta cale tin sa-i felicit si eu inca odata, si sa le multumesc pentru ca mi-au aratat inca odata ca se poate, daca lucrezi si esti perseverent! 
Sincer, nici nu as fi putut sa cer mai mult (am uitat sa mentionez cadourile primite) decat o sambata ca aceea, cu prieteni, familie, colegi si persoane de un real succes. Asta e genul de zi de care ai parte in Herbalife!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu