Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

luni, 27 iulie 2015

Vacanta Herbalife Romania - Cheile Gradistei (Resort Fundata)


Am hotarat sa relatez cateva trairi pe care le-am avut in aceasta vacanta, prima mea vacanta Herbalife, si am sa redau efectiv o pagina a jurnalului meu. 

"E deja a 2-a zi de Vacanta. Cuvintele sunt prea mici, prea putine sa pot decrie ce simt. Ce traiesc. E o stare deplina de recunostinta. 
Si imi dau seama ca se poate mai mult. Pot mult mai mult. Aseara am avut o fantastica Petrecere in Alb. Cu un DJ extraordinar, cu oameni frumosi. M-am simtit ca in familie. Am avut un sentiment de apartenenta deosebit.
Nu cred ca as putea simti altundeva asta. Nu cred ca m-as simti exact asa. Din toata viata mea, care recunosc ca nu a fost prea lunga, dar totusi...din toata, cele mai frumoase trairi, cea mai fericita, cea mai recunoscatoare, am fost in Herbalife!
Sunt norocoasa. Sunt printre cele mai norocoase persoane de pe Pamant. 
Acum sa spun cateva cuvinte despre locatie - Resort Fundata.
Trei stele care fac cat cinci. Camera e una din cele mai mari si mai frumoase de pana acum. Toate conditiile. Superb. 
Mesele Ok. Bufet suedez cu tot ce le place romanilor. Eu sunt ceva mai rezervata date fiind gusturile mele gourmet. Dar e ok.
Micul dejun Herbalife cred ca e unul din cele mai bogate de pana acum. Nu am putut sa-l termin, atat de satios a fost. Ceea ce nu s-a intamplat niciodata pana acum. 
Privelistea.....e breathtaking. Si asta o spune o persoana ce a locuit aproape toata viata la munte.
E ceva cu locul asta, are energie pozitiva. Sau suntem noi cei care sfintim locul? Oricum ar fi...Una din cele mai mari impliniri ar fi sa pot impartasi asta cu echipa. Macar inca un cuplu sa traiasca ceea ce traiesc eu acum. 
E...lifechanging!
Si e doar a 2-a zi..."

Nu stiu ce altceva as mai putea adauga. A fost o experienta extraordinara. Multumesc Herbalife pt ea. 

Fotografii:
















































0 comentarii:

Trimiteți un comentariu