Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 6 iulie 2014

Supervisor's Training Iulie 2014 (recunoastere calificare de World Team)

Ciprian Sandu - cel mai nou Supervisor din echipa Muntean/Paun

Ieri am avut parte de un training extraordinar, mai ales prin prisma recunoasterii. In primul rand a fost primul training pentru Supervisori din acest an in care am avut om calificat (Supervisor VIP - Ciprian Sandu). In al doilea rand pentru ca m-am calificat la treapta de World Team si am fost recunoscuta si eu, la randul meu, pentru asta!
A fost extraordinar! Emotii multe, felicitari, imbratisari, fotografii si multe alte nebunii din astea. 
E incredibil ce poti obtine daca esti perseverent, loial si muncesti putin! Sunt mandra atat de Ciprian, cat si de mine si cu siguranta asta este doar inceputul! World Team Activ este urmatoarea treapta pe care o tintesc, pana la Extravaganza din Praga (Septembrie 2014).

Sponsorul superior Bogdan Iordache 


Recunoastere World Team alaturi de Bogdan Iordache, sponsorul superior! Multumesc pentru tot sprijinul acordat de-a lungul timpului!

Oamenii incep sa-si doreasca sa faca fotografii cu tine, cand esti World Team

Alin de la Campulung! Multumim, o parte din  calificarea asta ti se datoreaza si tie! 

Aici sub fotografie, imi zice sa adaug o legenda. Done! :) L-am adaugat pe Cristi Dragu! ;)

WTA is just around the corner. Multumesc Cristi!

no comment. 2 baieti frumosi si cu rezultate excelente pe toate planurile!

Pentru ca....recunoastere!

WTA VIP - o inspiratie!

O ocazie minunata! Poza cu echipa de President's Team prezenta la eveniment!


Tanti Gica, va multumim ca existati, si sunteti un exemplu pentru toate persoanele care considera ca dupa o anumita varsta nu se mai pot obtine lucuri minunate! 74 de ani and still kicking!

Multumim Bogdan pentru tot ajutorul! Suntem norocosi sa fim in echipa ta!

Baietii minunati din Herbalife!! Tineti-o tot asa! :D

Multumim Adina pentru Ultimele 5 Minute! Pline de motivatie si cu un plan de actiune concret!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu