Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

luni, 14 aprilie 2014

Fara parabeni si sulfati?

Gel de Dus din Olanda


Asta e intrebarea! Produsul pe care il folosim este sau nu este, asa cum spune eticheta, fara parabeni si fara sulfati? Ei bine, o experienta pe care am avut-o de curand m-a adus cu picioarele pe pamant in ceea ce priveste respectarea legii etichetei, indiferent de tara de provenienta a produselor. 




Legea etichetei spune, in cateva cuvinte, ca ceea ce se regaseste pe eticheta/flacon trebuie sa se regaseasca si in continutul produsului. Nimic in plus, nimic in minus. 
Din nefericire, nu e o lege prea respectata. Revenind la experienta de care va vorbeam, acum cateva saptamani mi s-a terminat Gelul de Curatare pentru Maini si Corp din  gama Herbal Aloe, de la Herbalife. Este produsul pe care-l folosesc de 3 ani constant. E un produs care nu are parabeni si sulfati, lucru specificat si pe flacon. Timp de 3 ani nu am avut absolut nici o problema cand il foloseam fie dupa epilat, bronzat, fie cand am avut de exemplu accident cu motorul si aveam ditamai rana la cot. Niciodata nu am avut vreo problema cu a simti durere/arsura/usturime etc in timpul folosirii.
Lucru de altfel valabil pentru toata gama Herbal Aloe.

Eticheta gel dus Olanda


S-a intamplat ca atunci cand s-a terminat, tocmai s-a intors partenerul meu din Olanda, cu un mic gel de dus in bagaje. M-a surprins ca era tot un gel de dus fara parabeni! Am zis ok, daca tot s-a terminat al meu, hai sa vedem cum e. For curiosity sake...
Intamplator ma epilasem chiar in ziua respectiva. Cu toata siguranta din lume am pus gelul pe floarea de baie, am produs acea spuma si am inceput sa ma spal cum faceam si cu cel de la Herbalife. 



Eticheta gel dus Herbal Aloe de la Herbalife


Ei bine, ce credeti? Am simtit instantaneu o senzatie de usturime destul de puternica si nu mai stiam cum sa ma clatesc mai repede! Am avut un mic soc si o trezire la realitate. Acea realitate care spune ca nu toate produsele respecta legile si nu tot ce zboara se mananca. Si am redescoperit cu placere ca intr-adevar folosesc cele mai bune produse pentru pielea si parul meu, gama Herbal Aloe! Ba mai mult, au si un pret excelent in raport cu calitatea pe care o aduc. 


Eticheta Herbal Aloe gel dus

Ca recomandare, gama Herbal Aloe poate fi o solutie foarte comoda si frumoasa pentru cadourile de Iepuras! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu