Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

miercuri, 26 martie 2014

Cum ar trebui sa arate o femeie la 50 de ani

Azi am decis sa va arat ce pot face produsele Herbalife in ceea ce priveste aspectul exterior (in special tenul). De ce? Pentru ca marea majoritate a persoanelor pe care le intalnesc considera ca este normal ca de la o varsta sa ajungi sa arati rau, sa te simti din ce in ce mai rau si lipsit de energie si asa mai departe.
Ei bine doamnelor si domnilor (nu va exclud nici pe voi), nu e chiar asa! Tine de noi cat de bine aratam si ne simtim. Tine de noi sa avem grija sa mancam ceea ce trebuie, sa folosim produse de calitate, naturale si in mod corect pentru a ne proteja pielea si a o ajuta sa ramana elastica si ok si tine de noi sa gasim acea activitate care sa ne implineasca, sa ne faca sa simtim ca traim, nu ca murim putin cate putin in fiecare zi. 

Pentru mine si colegele mele pe care am sa vi le voi prezenta mai jos, asta vine din partea Herbalife. Pentru noi asta a fost solutia, va las sa decideti si voi daca pentru voi Herbalife si produsele pot fi o solutie.

Dar sa vedem mai intai, cum arata femeile din cateva profesii obisnuite, cand ajung la varsta de 50 de ani:

1. Contabil:


2. Arhitect:


3. Bucatar:



4. Director (CEO):



5. Economist:



6. Inginer:


7. Profesor:



8. Medic:



Si astea sunt doar cateva exemple, pentru ceva mai relevant, uitati-va la propriile voastre mame, colege, prietene etc, ce au ajuns la aceasta onorabila varsta. Probabil seamana cu fotgrafiile de mai sus. Ce sesizam fara sa vrem este ca in primul rand majoritatea au surplus de greutate. Si mai observam ca timpul si-a pus amprenta asupra tuturor (si nu numai el). 

Mai jos, aveti cateva exemple de femei care mananca Herbalife si au un stil de viata wellness. Le cunosc personal pe fiecare in parte. 

A. Violeta Munteanu:

Imi pare rau ca nu e poza mai clara. Weekend-ul trecut am vazut-o in treacat si la prima impresie am crezut ca e o tipa de 25 ani. 
B. Ala Baranovschi:

Ala are acum 46 ani, merge pe 47 si arata cum o vedeti
C. Leslie Stanford (SUA):

O sa ziceti ca e poza de revista si e retusata. imi pare rau sa va dezamagesc dar eu am cunoscut-o pe Leslie in persoana acum 2 ani si arata exact cum o vedeti aici. 
Asadar, va las pe voi sa alegeti cum doriti sa aratati la varsta de 50 de ani. Eu am decis/ales deja! Pentru detalii despre cum puteti sa aveti grija de tenul vostru, dar si de corpul vostru in general, sau pentru a afla care este varsta voastra metabolica si ce aveti de facut pentru a avea muschii tonifiati si ok, contactati-ma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu