Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 9 decembrie 2012

Despre produse din experienta mea - Batoanele proteice Herbalife



A venit timpul sa va vorbesc si despre unul dintre produsele mele preferate - batoanele proteice! De ce sunt printe preferate? Pentru ca sunt extraordinar de gustoase, tin de foame in jur de 2 ore si nu au grasimi trans si nici multe calorii. Sunt gustarea perfecta pentru oamenii carora le place dulcele! Iar eu fac parte din acea categorie de oameni. 
Imi place si ca exista varietate, fiind disponibile 3 variante, care mai de care mai gustoase: vanilie cu migdale (my number one favourite), lamaie si ciocolata cu alune. 



Toate au acelasi pret (care este de numai 69 lei per cutie - include 14 bucati) si sunt ideale atat in procesul de slabire cat si in cele de mentinere si ingrasare, dar mai ales pentru sportivii ce cauta sa-si mentina, refaca sau creasca masa musculara! 
In plus, pot fi un cadou exceptional pentru micutii din casa (in locul unor ciocolate din magazin cu margarina si calorii nenumarate, ca sa nu mai vorbim de zaharul rafinat si 0 elemente nutritive), pentru cei mari de asemenea sau pentru voi insiva atunci cand va sarbatoriti (puteti sa le duceti la munca/facultate etc colegilor) si vreti sa va desfatati cu o delicatesa. 
Eu va urez cu drag pofta buna la batoane! :) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu