Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 6 mai 2012

Workshop de produse si lansare cu Jacquie Carter


Acum aproximativ o saptamana am avut oportunitatea sa lucrez si sa ma instruiesc intr-un Workshop cu nimeni alta decat Jacquie Carter! Experta in tot ceea ce tine de piele si nutritie externa, Jacquie e Director de Marketing Global de Produs pentru Nutritia Externa. 

Romexpo, Sala Titulescu plina ochi (oamenii stateau si in picioare)!

Lasand la o parte faptul ca nu am mai vazut cred niciodata o prezenta atat de mare a distribuitorilor (asta datorandu-se si faptului ca nu a fost nevoie de calificare speciala pentru a beneficia de acest training), evenimentul s-a derulat absolut impecabil, Jacquie fiind o prezenta fermecatoare! Si credeti-ma, am fost de-a lungul anilor la multe traininguri si am vazut multi speakeri, dar Jacquie e in topul preferintelor mele. 


Ce imi place enorm la Herbalife este ca nu am vazut pana acum speaker sau medic sau invitat special, care sa nu arate ca face ceea ce spune (nu e pe principiul fa ce zice popa, nu ce face)! Dupa cum vedeti in poze, Jacquie are un ten impecabil, arata extraordinar, si ghiciti varsta... Va spun eu, caci altfel nu o sa o ghiciti niciodata: 55 de ani!!!


Am sa va spun si cateva lucruri pe care le-am invatat de la ea, si nu in ultimul rand am sa va las in final si cu 5 minute din discursul acesteia, pentru a va delecta cu modul ingenios de a prezenta faptele in asa fel incat toata lumea (inclusiv domnii) sa inteleaga!

Nu se vede prea bine, insa undeva in fundal e Jacquie! :)



In primul rand, e bine sa stiti ca pentru o piele sanatoasa sunt necesare 3 lucruri:

1. Regimul alimentar echilibrat
2. Suplimentele nutritive
3. Nutritia pielii

Gama Nourifusion este conceputa ca un complex de multivitamine pentru piele. 

Hidratarea cu o crema ce are factor de protectie UV de minim 15 este esentiala pentru oricine incepand cu varsta de 12 ani, fiind demonstrat stiintific ca razele solare pot penetra pana si anumite articole de imbracaminte. Lasand asta la o parte, studiile spun ca 50% din cazurile de cancer de piele sunt cauzate de expunerea fara protectie la soare. Reiese astfel ca o crema hidratanta este efectiv "centura de siguranta" a pielii noastre.

Crema de zi cu factor de protectie - Nourifusion

Si pentru a sublinia aceasta importanta, Jacquie ne-a impartasit faptul ca ea insasi este o supravietuitoare a cancerului de piele (eu una nu m-as fi gandit niciodata, avand in vedere calitatea pielii acesteia).

Scrubul din nou este foarte important (si trebuie sa recunosc ca desi nu cunosteam informatiile astea, eu iubesc Scrubul Nourifusion, fiind singurul scrub la care chiar am vazut efectele), caci pielea noastra "naparleste" constant. La adolescenta, corpul se exfoliaza complet in aproximativ 2 saptamani, pe cand la 40 de ani durata procesului poate ajunge si la 40-50 de zile. Asadar o mare mana de ajutor am da, daca l-am exfolia de 2-3 ori pe saptamana (macar tenul).

Cateva fapte despre piele


Am ajuns astfel usor usor la lansarea celei mai noi game de nutritie externa: Herbal Aloe (varianta new and improved)!

Desi ele nu se gasesc inca pe piata (urmeaza sa intre in depozite in urmatoarele saptamani), iata cateva fapte sustinute de studii clinice aferente, despre aceasta gama:

A. Nu are parabeni si sulfati
B. Nu are coloranti artificiali
C. Contine pe langa extractul pe baza de Aloe si Unt de Shea, Musetel, Ulei de Masline, Saruri Marine, Proteine Fortifiante din Grau si extracte din Plante Desertice
D. Reduc ruperea firului de par cu 90% dupa prima folosire!
E. Imbunatatesc nivelul de hidratare al pileii cu 100% dupa o singura folosire

Eu una abia astept sa apara atat gama cat si micile nebunii asociate acesteia care ne plac in special noua, doamnelor:

Geanta de voiaj Herbalife

Floare de baie
Perie pentru masaj anticelulitic sau traditional

Rezultatele unuia dintre studiile facute asupra produselor din gama Aloe


Noua gama Herbal Aloe!!!

 
Si pentru ca v-am promis, am sa va las cu o idee despre alura tipic californiana a lui Jacquie:

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu