Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

joi, 10 mai 2012

Leadership Development Weekend cu Chairman's Club John Tartol

Sala


O experienta in sine, Leadership Development Weekend este un eveniment ce se intinde de-a lungul a trei zile, la care nu se poate participa decat cu calificare speciala. In cadrul acestuia de obicei compania invita un speaker special, din afara tarii, care sa dea din experienta sa, in general informatiile fiind sectionate pentru anumite nivele de cariera, pentru a putea fi si intelese de respectivii participanti.

La inregistrare

Cadouri


De data aceasta am avut deosebita onoare si placere sa pot primi niste informatii de o valoare inestimabila de la nimeni altul decat John Tartol, membru Chairman's Club si unul dintre putinii oameni care au lucrat cot la cot cu Mark Hughes, pentru a aduce compania Herbalife pe culmile pe care este astazi!

Premiile de la tombola


Sub medalionul puteti vedea notepad-urile castigate de mine! :)



Asadar am putut "fura" o frantura din experienta acestei personalitati, am putut face o mica incursiune in trecut, in care mi-am putut da seama cum se lucra atunci, ce greutati aveau distribuitorii, in ce stadiu se afla compania si ce s-a putut creea de atunci, prin metode simple si distractive, si avand grija de clientii care intrau in programe.

Herbal Aloe!!!

Impreuna cu Ligia Iordache, indrumatoarea mea la nivel de Millionaire Team


John, la fel ca si predecesoarea sa de acum doua saptamani, Jacquie, are un stil foarte relaxat si simplu de a vorbi si de a fi pur si simplu. Tipic californian, no stress! 
On top of that (cum ar spune americanii), omul a fost rocker (la modul cel mai serios, a si cantat rock), deci clar nu te-ai fi gandit la el ca la un om care va ajunge multimilionar in dolari, fara nici o grija. Asadar totul e posibil!

Decoratiunile din sala absolut geniale, s-a lucrat ceva la ele!


Persoanele care au participat la petrecerea speciala cu John Tartol


Am sa va dau si voua cateva dintre lucrurile pe care le-am invatat weekend-ul trecut, atat despre el, cat si despre activitatea pe care o desfasor:

* John locuieste in momentul de fata in Malibu, are in echipa sa 700.000 de persoane, dintre care 1500 la nivel de Millionaire Team (adica persoane care castiga minim 7000 $ pe luna) si are distribuitori in toate tarile cu reprezentanta Herbalife
* Face aceasta activitate de 31 de ani
* In 10 luni s-a calificat Millionaire Team, ajungand sa aiba un venit de 10.000 $ lunar (dupa primele 10 luni de activitate)
* Avea varsta de 28 de ani cand a devenit colaborator Herbalife
* Dupa 4 luni de activitate a luat decizia sa faca asta pentru toata viata

Fata cu mana norocoasa care mi-a dat biletul castigator de la tombola





Astea sunt doar cateva date despre John, pentru mai multe detalii va trebui sa intrebati personal!

My coupons


10.000 $ au fost donati de catre companie Casei Herbalife (Casa de copii Ciresarii 2 din Bucuresti)!


 Oricum, evenimentul in sine a fost unul dintre cele mai puternice si mai de impact de care am avut parte in toti cei 5,5 ani de cand colaborez cu Herbalife. Asadar, va astept si pe voi la urmatorul, cu siguranta isi va lasa amprenta speaker-ul invitat asupra voastra si asupra vietii voastre. Ca sa va faceti o idee cat de special a fost, trebuie sa va imaginati ca eu in toti acesti ani, nu am avut ocazia sa ma instruiesc cu John decat acum. Este un speaker extrem de greu de vazut in Europa, fiind unul din monstri sacri ai acestui business, si in general isi petrece timpul pe continentul american. 

John dand autografe

Huge amount!!


John cu Manuel Paun (indrumatorul meu la nivel de Global Expansion Team)! Go Manu!!!


Si nu in ultimul rand, am avut parte de niste bonusuri destul de dragute la acest training, cum au fost cadourile de la intrare (poster cu noua gama Herbal Aloe, noua revista Today si CD cu toate datele despre aceasta gama), cele doua autografe luate de la John Tartol si tombola la care am castigat un bloc de notepads, din nou cu aceasta gama de Aloe ce va sa vina! 

Faina gama, nu mai am rabdare pana cand vine, abia astept sa o testez!

Brandul Herbalife peste tot

John invitat sa primeasca un cadou din partea leadership-ului romanesc

Cadoul nostru e mereu special - orice invitat il primeste urca mai sus pe planul de marketing!

Lui John nu-i vine sa creada!


Asadar pentru mine a fost un eveniment absolut aparte, de care o sa-mi aduc aminte, atat prin prisma informatiilor cat si prin prisma atmosferei, mult timp de acum inainte.

Rodica il asigura ca asa s-a intamplat in toate celelalte cazuri!

Si ii inmaneaza tricoul cu numarul 1 si cu numele lui pe spate!! :)
  
Un ultim bonus mare pe care l-am luat in urma participarii la acest eveniment a fost fotografia impreuna cu cei care au adus Herbalife in Romania, 20K President's Team Members Sergiu si Rodica Macadrai,  si Edyta Kurek, Vicepresedinte Herbalife pt Europa Centrala si de Est! 

Ma puteti vedea pe al doilea rand in spate, intre Rodica si Edyta! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu