Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

sâmbătă, 10 martie 2012

Despre produse din experienta mea - Supa de Rosii



Mmmmm...Supa de rosii... Numai cand ma gandesc la ea si.... Ei bine, stiti si voi cum e cand va este pofta de ceva! De ce mi-ar fi pofta de supa de rosii? Pentru ca este foarte gustoasa, usor de preparat, satioasa si cum s-ar spune...ca la mama acasa! 
E gustarea ideala, mai ales in perioade reci, caci se prepara calda, e usor sarata deci perfecta pentru persoanele carora le place gustul sarat, si poate fi servita atat ca felul 1 putand fi urmata apoi de un fel principal, cat si ca gustare propriu-zisa dupa cum spuneam la inceput, pentru cei ce simt nevoia de ceva cald intre mese.
Mie personal imi tine de foame aproximativ 2 ore, am servit-o des in perioada rece, cand nu puteam neaparat sa-mi iau mancare gatita la birou, dar simteam nevoia de ceva cald. E perfecta, din punctul meu de vedere (adica al persoanei careia ii place gustul sarat), si pana si iubitul meu o adora pentru ca ne scuteste pe noi de gatit! Ganditi-va ce fain este sa ai supa preparata si gata de mancat in 2 minute, si sa aiba mai multe elemente nutritive decat orice supa/ciorba ati prepara singuri!
Oricum, pentru mine e solutia ideala de gustare calda la birou. Ce e cel mai fain, este ca pretul e de numai 124 lei pentru 21 de portii! 
Nu pot decat sa va urez: Bon Apetit!!!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu