Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 8 ianuarie 2012

Rezolutii de inceput de an

Da, as vrea sa fie publice si scrise, caci in felul acesta au mult mai multe sanse sa fie duse la bun sfarsit. Sunt mai degraba niste scopuri ale mele pentru acest an.

1. Sa merg la Extravaganza Barcelona in Septembrie
2. Sa o branduiesc pe Baby (masina mea)
3. Sa ma alimentez putin mai corect (cat se mai poate imbunatati)
4. Sa fac mai mult sport
5. Sa fiu mai consecventa in a va tine la  curent cu noutatile pe acest blog
6. Sa ma calific la cat mai multe evenimente si promotii (si tin sa spun ca am inceput bine in acest sens, caci m-am calificat pentru prima data la o promotie chiar in data de 3)
7. Sa imi dezvolt echipa (sa ajut si alti oameni sa obtina ce am obtinut eu)
8. Sa le ofer celor dragi cadouri mult mai mari si mai faine
9. Sa ma dezvolt personal mai mult
10. Sa citesc mai mult
11. Sa fiu mai organizata si mai disciplinata
12. Sa fiu speaker cat mai des
13. Sa am venituri constante de minim 3000 lei lunar (acum sunt foarte aproape - ma despart 500 de lei de target)
14. Sa nu ratez nici un training de Supervisori
15. Sa ma calific World Team (urmatorul nivel de cariera)
16. Sa fiu mai focusata si mai constanta in activitate (lucru pe care de 4 luni am reusit sa-l fac, insa trebuie sa-l mentin)
17. Sa-mi petrec ziua de nastere intr-un mod wellness, dar foarte inedit si frumos


Astea ar fi momentan...daca imi mai amintesc de altele pe parcurs le mai postez. Wish me luck in achieving them!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu