Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

vineri, 6 ianuarie 2012

Recunoastere

Unul din lucrurile pentru care oamenii aleg in general Herbalife, este recunoasterea de care au parte aici. Eu ma numar printre ei. Inainte sa ma angajez nu prea apreciam acest lucru, insa cand am vazut cat de "recunoscut" esti la un job obisnuit, mi-am dat seama cat de valoros este acest mic fapt. 
Si inainte de a incheia anul 2011 am primit o diploma (sincer chiar imi era dor, caci n-am mai primit demult una), pentru Loialitate. Pentru cei 5 ani alaturi de companie, si pentru tot ce am obtinut in acestia. Si da, conteaza! Pentru ca daca va puneti intrebarea cand ati primit ultima data o diploma pentru ceva, nu conteaza ce, sunt sigura ca raspunsul este ca de cel putin 5 ani. 
Sunt foarte mandra de ea si am sa v-o postez si voua:





Dragut, nu? Si mie mi se pare la fel!
Pe de alta parte, un alt tip de recunoastere am primit cu urmatoarea ocazie, chiar ieri, cu ocazia primului eveniment din an, de la Centrul Wellness. Si anume, am fost invitata sa fiu speaker pe tema de "Controlul Greutatii" caci am o multime de rezultate (si experienta as putea spune) in aceasta directie. A fost o onoare pentru mine, si o placere in acelasi timp, caci imi doream de mult timp sa fiu speaker. Bineinteles ca au fost si emotii, nu a fost totul perfect, insa in dezvoltarea mea personala consider acest pas ca fiind unul important. Aaa, si este si prima data cand am fost invitata sa fiu speaker in Bucuresti! 
Si cel mai tare pot spune ca m-a bucurat faptul ca a fost si iubitul meu cu mine si a putut sa fie prezent la acest eveniment important pentru mine! Si ca sa comemoram momentul, voi pune si cateva poze:






2 comentarii:

luigia voicu spunea...

La multi ani!pe 2012 si felicitari pentru reusita si tot mai multe impliniri.

GeminiGirl spunea...

La multi ani si dvs, doamna Luigia! Multumesc mult, si va doresc la fel si dvs! Ba chiar va invit daca doriti sa va alaturati si dvs familiei noastre din Herbalife, sa primiti si dvs aceeasi recunoastere. Multa sanatate!

Trimiteți un comentariu