Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

luni, 2 ianuarie 2012

Masa de Sarbatori

Probabil multi dintre voi v-ati pus urmatoarea intrebare: "Bine, bine. Esti wellness, am inteles. Dar tu ce ai mancat de sarbatori?". O sa fiti surprinsi poate de raspuns, insa pot spune ca am mancat....de toate! Si sanatoase, si mai putin sanatoase. Am ciocnit si o cana de vin fiert cu iubitul, am dat noroc si cu ai mei la Brasov. Insa daca e s-o iau pe rand, am sa incep cu noaptea de Ajun, cand ne-am delectat si rasfatat in propriul camin, cu delicatese wellness! Da, da, ati citi bine - wellness! De ce? Pentru ca mie personal (si in principiu si iubitului meu - caci el a facut cumparaturile), imi place la nebunie mancarea sanatoasa si gourmet! Asadar, am servit somon afumat, cu citrice, o selectie de branzeturi alese (brie, cambert, ementaler etc), asezonate cu struguri, cu cateva felii de paine integrala pe care am intins delicii mediteraneene (crema de ardei gras rosu cu masline negre, si crema de dovlecei verzi - nu ma intrebati ce sunt, le-am primit intr-un cos de Craciun select, si au un gust incredibil) naturale, masline verzi umplute cu ardei, si rosii cherry. Am ciocnit apoi o cana de vin fiert si am savurat bomboane de ciocolata fine. Si da, cantitatea nu a fost una mare, insa a fost indestulatoare. Si mai mult decat atat, nu as fi putut cere pentru un Ajun perfect in doi! Ca sa intelegeti la ce ma refer, voi pune si cateva poze:










A, si noua ne place sa mancam in pat uitandu-ne la un film (in cazul in care va intrebati de ce sunt platourile pe pat)! :) 

A urmat apoi Craciunul, pe care l-am petrecut la Brasov, cu parintii mei. Ei bine, acolo am savurat traditionalele mancaruri specifice zonei, si exact asa cum face toata lumea (si anume 4 feluri de mancare). Am inceput cu aperitivele, compuse din bunatati precum racitura, salata de boef, ouale umplute, branzeturi, masline negre etc. Apoi a urmat ciorbica de afumatura (facuta ca la mama acasa si gustoasa rau). Felul 3 este cel clasic romanesc cu sarmalute in frunza de varza, cu smantana, iar desertul bineinteles a fost nelipsit si a constat in prajitura cu branza de vaci si stafide, si cozonac cu nuca (multa as putea adauga). Deci da, am mancat si mancare traditionala, mai putin sanatoasa, dar foarte gustoasa, si care da, imi place (dar nu mai mult de odata sau de doua ori pe an). Am ciocnit si un pahar de brandy cu ai mei, caci asa se cade. Si nu, nu am exagerat, am consumat Fibre multe si am introdus o masa din shake dimineata (sau intre mese - e o poveste lunga pe care am s-o v-o povestesc candva, ideea e ca eu pot lua shake-ul si intre mese datorita metabolismului meu). Si nu am avut nici un fel de problema nici cu digestia, nici cu greutatea. Am sa pun si in acest caz o poza, sa va faceti o idee..insa recunosc ca la parinti am facut mai multe poze cu ei, decat cu felurile de mancare!



Ciorba de afumatura de care va spuneam


Cat despre cum am ales si ce am ales sa consum de Sarbatori, trebuie sa intelegeti ca nu e neaparat necesar sa ne incadram in niste sabloane clar trasate de societate sau traditie, si ca nu trebuie neaparat sa ne guverneze porcul de Sarbatori. Suntem liberi sa alegem, si nu ne trebuie decat poate putina inspiratie pentru niste mese absolut delicioase, si sanatoase si foarte gustoase, si care sa ne dea senzatia de... zi speciala. 
Sper sa va ajute acest post, si sa va aduca putina inspiratie pentru Pastele ce va sa vina!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu