Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

vineri, 4 noiembrie 2011

Rezultat absolut incredibil

Numele lui este Aron Torok, si este din punctul meu de vedere o persoana incredibila!  Iata pe scurt istoria lui: " Am început consumul produselor Herbalife din cauza unui surplus de greutate de 70 de kg. La 35 de ani am ajuns să cântăresc 143 de kg, am început să am probleme în viaţa de zi cu zi, de la a urca trei etaje la birou, până la a-mi găsi îmbrăcăminte potrivită.

Recunosc, la început nu am avut încredere, dar primele rezultate au apărut după DOAR 3 zile, după două săptămâni am slăbit deja 5 kilograme, iar în 11 luni am reuşit să slăbesc 50 de kilograme! Mi-am recăpătat tonusul, energia, cheful de viaţă, pot să spun că sunt un alt om. Şi toate acestea fără a mă înfometa, fără a urma reguli drastice, consumând produsele Herbalife din ingrediente naturale, delicioase şi sănătoase."

Pe Aron l-am cunoscut pentru prima data la Ocna Sibiului, desi pe Facebook eram deja prieteni de ceva vreme. Insa la STW am avut posibilitatea sa-i vad rezultatul pe viu, si sa-l pot impartasi si cu voi. 

Inainte:


Dupa:


Iar ca sa intelegeti mai mult din istoria lui Aron am sa va postez si un filmulet in care el personal povesteste prin ce a trecut:


Va doresc numai bine, si sa luati exemplul lui Aron, cei care va confruntati cu surplus de greutate!

2 comentarii:

Áron Herbalife spunea...

Mi-a facut mare placere sa te cunosc si personal. Si Herbalife schimba vieti! Si cu totii avem dreptul la viata pe care ne-o dorim!

GeminiGirl spunea...

Si mie mi-a facut placere Aron! Si mult succes in continuare in tot ce-ti propui. Chiar esti o inspiratie pentru mine. Felicitari inca odata!

Trimiteți un comentariu