Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

joi, 15 septembrie 2011

Uleiul de peste previne decesele cauzate de bolile de inima



Cercetarile cele mai recente continua sa demonstreze ca o cantitate moderata de ulei de peste, consumat zilnic, poate preveni cu succes decesele cauzate de bolile cardiovasculare.  


Mai multe detalii, direct de la Dr. Louis Ignarro, laureat al Premiului Nobel, puteti citi la urmatorul link: Fish Oil Prevents Death From Heart Disease


Ma veti intreba probabil, de unde ulei de peste? Ce fel de peste? Ce cantitate? Ce fac daca nu-mi place pestele, respectiv pestele gras? Si multe astfel de dileme ce pot sa mai apara. La toate va voi raspunde foarte simplu. Puteti aplica solutia pe care eu am adoptat-o, si anume suplimentarea alimentatiei cu suplimentul de Omega 3 - Herbalifeline!
Spun cu mana pe inima ca este cel mai bun de pe piata. De ce? Pentru ca este dezvoltat exact de Dr. Louis Ignarro, iar ca si tehnologie, se afla cu 6-8 luni inaintea oricaror alte suplimente de Omega 3 de pe piata. Revenind insa la promisiunea ca tot ceea ce voi relata aici, voi relata din experienta proprie, va pot spune ca acum 4,7 ani am inceput sa consum acest supliment pentru ca aveam o problema cu circulatia periferica. Mereu aveam mainile si picioarele reci ca gheata, inclusiv vara! Ce ma deranja insa cel mai tare, era perspectiva ca voi ajunge sa am varice si vene sparte asa cum aveau si bunica si mama. De ce? Imi placea, si in continuare imi place mult pestele. Insa nu aveam habar ca doar pestele oceanic de adancime si proaspat are acesti acizi grasi in componenta, si oricum nu pot spune ca mancam peste mai des de odata la 3 saptamani. Era de asemenea foarte probabil ca atunci cand il consumam, sa fie prajit, si atunci se pierdeau mai mult de 75% din orice elemente nutritive ar fi avut. Nici o idee nu aveam ca pestele gras ar fi trebuit consumat de cel putin 3 ori pe saptamana, si chiar daca as fi stiut, va spun sincer ca nu mi-as fi permis la momentul respectiv sa fac acest lucru. Asa ca am inclus, din a doua luna de activitate, si Herbalifeline in programul meu de alimentatie corecta. Efectele nu s-au vazut indata, dar in 3 luni de zile, aveam o circulatie normala, mainile si picioarele erau ok, si nu mai trebuia sa dorm cu sosete noaptea. Un alt lucru bun a fost imbunatatirea aspectului pielii. Acest rezultat il mentin de atunci, si ma bucur de o circulatie buna in momentul de fata, fara sa-mi mai fac griji de aparitia altor probleme. 


Informatie privind sanatatea: Autoritatea Europeana pentru Siguranta Alimentelor (AESA) recomanda adultilor consumul zilnic a 250 mg acizi grasi Omega-3, deoarece astfel se poate reduce riscul de boli cardiace.


Despre Herbalifeline, date tehnice:
- contine acizii grasi Omega-3 DHA si EPA, pentru a mentine inima sanatoasa, ca parte a unei diete echilibrate si variate
- uleiuri esentiale de cimbru, menta si cuisoare, care ajuta la indepartarea mirosului de peste




Niste...fun facts, despre acest supliment:
~ sunt capsule ce contin efectiv ulei de peste oceanic de adancime (daca le tai, curge uleiul)
~ copiii le adora, nu stiu de ce, insa toti copiii care au intrat in contact cu capsulele de Herbalifeline, le cereau apoi parintilor mai ceva ca pe bomboane! 
~ bunica mea nu mai are nevoie de medicamentatia de inima de cand le consuma (se fac in curand 5 ani de atunci)
~ cainii si pisicile le consuma cu placere (am testat pe ale mele animalute)

Si nu in ultimul rand, banuiesc ca veti intreba despre cost. Ei bine, cum vi se pare sa aveti portia zilnica de peste, cu doar 4 lei? Nu va vine sa credeti? Herbalifeline poate fi achizitionat cu incredibilul pret de numai 110 lei pe luna (echivalentul a 3,6 lei pe zi)! Ganditi-va ce ar insemna sa mancati somon in fiecare zi timp de o luna (probabil minim 300 lei). Sa nu intelegeti acum ca nu mai e nevoie sa mancati peste, asa cum spun toate etichetele produselor noastre, se recomanda consumul acestora impreuna cu o dieta echilibrata si variata ( am sa adaug ca asta presupune si un peste din cand in cand).




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu